נוהל פתיחת קריאה באמצעות הפורטל
1 . כיצד מתחברים
מתחברים לפורטל באמצעות אתר האינטרנט help.computech.co.il
או באמצעות קיצור הדרך הנמצא על שולחן העבודה .
מתוך הפורטל יש ללחוץ על הרשמה ולמלא את השדות הנדרשים כמו בדוגמא :

לאחר ההרשמה ישלח אליכם מייל אוטומטי עם קישור לבחור סיסמא
(כל התהליך מאוד פשוט ולוקח כ 2 דקות)
2. האפשרויות בפורטל (פתיחת פנייה, צפייה בסטאטוס, מדריכים ושאלות נפוצות)
בפורטל ניתן לפתוח פניות, לצפות מה מצב הפניות הפתוחות, להגיב לפניות ישירות
מהפורטל, לבדוק פורום ומדריכים על מנת לפתור בעיות מהר ככל הני ת ן

3. כיצד פותחים פנייה
על מנת לפתוח פניה יש ללחוץ על "קריאת תמיכה חדשה" ולמלא את הנתונים
הדרושים. מצורף דוגמא :

4. כיצד יודעים מה הסטטוס של הטיפול בקריאה
על מנת לבדוק סטטוס טיפול בקריאה וליצור קשר ישירות עם התומך המטפל יש
ללחוץ על "בדקו את סטטוס הקריאה" ולבחור את הקריאה הרלוונטית .

מכאן ניתן לצפות בהיסטוריית הקריאות ולהגיב ישירות לקריאה פתוחה . לאחר ביצוע
שינויים/הוספות יש ללחוץ על "עדכון".
